حق التحریر

من حق التحریر بچه ها گل آقا که توی پاکت است و می دهند دست این علی زراندوز کم حافظه تا به من بدهد را معمولا با دردسر می گیرم ( حالا همچین زیاد هم نیست ها ... منتها علی می گذارد توی کشوی میزش و فراموش می کند و چند ماه می گذرد تا من یادش بیاورم و بگیرمش!)
این بار این قضیه با یک قضیه دیگری هم قاطی شده بود . علی به خاطر آن یکی قضیه روی دستش ضربدر گذاشته بود تا فراموش نکند اما باز هم فراموش کرده بود.

این را نوشتم و روی میزش گذاشتم:

خدمت آن جناب ذی الضبدر ( صاحب ضربدر منتها با گرایش وزنی-قافیه ای!)
آنکه پاکت بود کشوش اندر

نکته ای خوب و دلنشین و مهم
می نمایم به موقع از خود در

سر ماه است و موقع درو است
ندهد کشت بنده آیا بر؟*

----------------
پاورقی : * بنده بعضی چیزها را که می خواهم بگویم نه که ماخوذ به حیا هستم کشش میدهم الان هم خواستم دو بیتی بگویم سه بیتی از آب در آمده است!


می بینید چه می کشم من از دست این علی زراندوز کم حافظه!



 
نظرات 7 + ارسال نظر
سید شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ

فقط می تونم بگم ایول ...
این دم رفتنی خیالم از بابت تو داره یک کم راحت می شه ...
واقعا ایول ... تازه داره میشه اونی که باید بشه ...
موفق باشی

دوس جون یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:25 ق.ظ http://limo0o.persianblog.com

خیلی خوب بود. کلی خندیدم....
---------------------------
خرج بالا ، جیغ همسر ، پول کفش...
جان مادر، ماه آتی رو بکش صد ضربدر!
-----------------------------
فکر کردم شاید بعدا این تک بیتی به درد بخوره!

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ

میلاد خودمون داداش میثم مخ۵ سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ http://musicsdownload.persianblog.com

ارمین سلام با با جون هر چی دوست داری temeوبلاگتو عوض کن ادم یاد حموم عمومی میفته....خیلی ضاعع هست مثل باقالی میمونه..........شب بازم میام ۱ شب میام کامنت مینویسم حال کنی .....خداحافس!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ق.ظ

ارمین حمومو عوض نکردی بابا تو دیگه کی هستی ....ارمین یه چیزی بلدی عکسارو تو کجا باید اپدیت کنی به من یا میثم مخ۵ بگو به من بگو دمت گرم...خداحافس

خل و چل شنبه 13 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ق.ظ http://khol/persianblog.com

اگه این پاورقی وجود نداشت فک کنم نمی تونستی زندگی کنی...تو که شعر می گی یه ۷-۸ بیتی هم واسه حقوق بر باد رفته ما بگو

کتکله جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ق.ظ http://katakalle.com

یه شوخی بی مزه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد