تعطیل موقت



یک کمی سرم شلوغه ...فعلا خداحافظ .

 البته شما هم که همچین بد تون نمیومد اینجا تعطیل بشه ... برید حال کنید... شرم یه مدتی کم شد!



جک و جانور


آماده شدم که عنکبوتی بشوم
یک مورچه ای درون قوطی بشوم

چون قاضی ما چو بنگری مرتضوی است 
من قول دهم که عین طوطی بشوم

***
با توجه به اوضاع و احوال فعلی و عدم امنیت شغلی و این چیز ها که توی جامعه وبلاگ نویسان به وجود آمده. چون ممکن است یا بیایند ما را بگیرند چوب تو پاچه مان فرو کنند یا ممکن است نیایند و نگیرند و معلوم بشود ما بی‌خودی قومپوز می آمده‌ایم. به همین دلایل اینجا تا اطلاع ثانویه تعطیل می‌باشد! 
والسلام. نامه تمام.
***
این اطلاع ثانویه ممکن است فردا باشد ...
(صداهای بکراند: ... ای آقا... به گوش ما رحم کنید ...آقا تخفیف بدید!...)
ممکن است پس فردا باشد ...  
(صداهای بکراند: ... آقا بدبخت شدم ....)
ممکن است هیچ وقت هم نباشد ...
(صدای بکراند: نمیشه!)
خیلی خوب ... نمیشه دیگه ... نتیجه می‌گیریم من خر هم هستم! ... جانوران تکمیل شدند. 



پ.ن: کسانی که نفهمیدند نگران نشوند... بروند شهر قصه‌ی بیژن مفید را ببینند!