یک مطلب بیمزه دانشجوی


مقدمه :

 

بدین وسیله بر گزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته به وسیله سازمان سنجش آموزش به اصطلاح کشور محکوم گردیده و به علاوه آن اجرای بند های 5 گانه زیر را مصرا خواستاریم .

امضا :

دانشجویان پیرو جنبش دانشجوی( طیف مشروطیت )

 

1 – دانشجویان امضا کننده این بیانیه مصرانه خواستار تعیین راهکارهای اجرایی برای به تاخیر انداختن یک هفته ای آزمون مذکور هستند چرا که این جوری اصلا حال نداده و خیلی بیمزه می شود !

مسئولین محترمی که این همه هم ادعایشان میشود ، خودشان انصاف بدهند ، دانشجوی سال چهارم – پنجم – ششم و حتی هفتم که در طول عمر دانشجویی پر بارش حتی یک امتحان را هم سر وقت نداده چه طور می تواند سر پیری و در آستانه فرزانگی دست به این گونه اقدامات بزند . آیا این گونه اعمال و رفتار خلاف شعار همیشگی آقایان در راستای دانشجو محوری نیست ؟

 

2 – سازمان سنجش آموزش به اصطلاح کشور باید در اسرع وقت و به صورت کاملا شفاف و واضح معین کند که این امتحان حذفی است یا خیر ، و اگر حذفی است چه قسمتهای از مباحث حذف و چه قسمتهای برای آزمون سال آینده باقی میماند .

شایان ذکر است در خواست اولیه قاطبه دانشجویان برگزاری یک امتحان میان ترم حذفی برای این آزمون بود و حتی برخی از همدرسان امکان ارائه پروژه تحقیق و حتی لکچر و کنفرانس را خواستار بودند اما شورای سیاست گذاری جنبش به جهت گرفتن حال برخی دانشجو نماها که خیال میکنند خیلی درس خوان هستند و درس به درد یک جای آینده شان میخورد ، به همین مختصر بند حاضر اکتفا کرده و پیشاپیش هر گونه انشعاب جنبش دانشجویی از این ناحیه را محکوم میکند و اعلام میدارد که انشعاب از این ناحیه به زیر سوال بردن کل کیان جنبش دانشجویی است و خیلی خطر ناک است !

( این هم از حال دادن به سازمان سنجش ... بعدا نگویید نکردیم ها ! )

 

3 – سازمان سنجش به اصطلاح کشور باید نماینده تام الاختیار خود را جهت مراجعات ضروری دانشجویان بعد از اعلام نتایج هر چه سریعتر معرفی کند تا دانشجویان گرامی برای ایراد عجز  و لابه و گریه و زاری و تدوین داستانهای پر آب چشم و غیره ، به دردسر نیفتاده و بتوانند مانند هر ترم ، کاملا هدفمند و موثر ، اقدامات خود را به پیش ببرند . خصوصا اینکه این امتحان بریا بعضی ها که در طی این چها پنج سال موفق به تشکیل خانواده نگردیدند خیلی حساس بوده و ممکن است زبانم لال از مشروطی هم بدتر باشد .

 

4 – جنبش دانشجوی طیف مشروطیت ( شاخه سوم از انشعاب اول ، دست راست ، در آبی ) بدین وسیله از تمامی جزوه نویسان محترم که در طی این سالها بدون هیچ انتظار نامتوازنی ، متوازعانه در خدمت اهداف جنبش دانشجوی بوده و در راستای آن اهداف در موارد لازم جنبشهای به جا و موثر از خود نشان داده اند تشکر نموده و طول عمر و سلامتی خود و جزوه هایشان را در این وانفسای امتحانات و آزمون های ناجوانمردانه از خداوند متعال خواستار است !

 

5 -  این جنبش به نمایندگی از دانشجویان مصرا خواستار تعیین شرایط ارائه و نحوه گزینش واحد عملی این آزمون ( همان آز آزمون ) است . چراکه با توجه به تجارب گذشته اصولا گذراندن آز یک چیزی به خاطر بعضی از مسائل مربوط به کاسه و آش ( مندرج در قصص و دوایین شعرا ) به مراتب سخت تر از گذراندن خود آن چیز است فلذا با  آز هر چیزی دیگر نمیشود شوخی کرد و به همین مناسبت برای احراز آمادگی لازم دانستن وقت امتحان عملی و شرایط آن بسیار لازم مینماید .


ببخشید که خیلی بیمزه است!                                       

بی خیال...!

خواستم این پست قبلی رو پاک کنم دیدم به جایش اگر یه چیزی به این بهانه بنویسم به ثواب نزدیک تره !



خوب حالا هم نوشتم !



پایان

مصیبت وارده : شست پای راست !



شست پای راستم حساس شده است !

چند وقت پیش متوجه شدم نوک کفشم در آستانه سوراخ شدگی قرار دارد... از آن روز به بعد شست پای راستم به هر گونه برخورد با نوک کفش حساس شد و همچین که به نوک کفش میرسید خودش را پس میکشید عقب ! ( غلط نکنم تقصیر خودم بود که نسبت به آن خود آگاهی بی مورد پیدا کرده بودم !)...
حالا بختی این است که حالی اش هم نمی شود ما کفشمان را عوض کرده ایم و نوک این کفش جدید دیگر سوراخ نیست.... بنده خدا شرطی شده و هنوز هم وقتی به نوک کفشم می خورد خودش را پس میکشد عقب !
نمی دانم چه طور ملتفتش کنم !
راه رفتن این جوری هم دیگر خیلی سخت شده ....خودتان تصور بفرمایید دیگر....بقیه ممکن است که چه فکرها بکنند !
خلاصه در همین جا از تمامی متخصصان امر و دوستان و آشنایان درخواست عاجل دارم یه فکری برای من بکنند !  

کککککمممممممککککک....!