جنبش !

بفرمایید جنبش !

 

 

 

مقدمه : با توجه به اینکه طی سالهای اخیر سطح جنبش در دانشگاهای کشور  نسبت به گذشته افت کمی و کیفی داشته و این مسئله موجبات نگرانی مردم و مسئولین دلسوز و دانشجویان آگاه را فراهم نموده است ، این جنبش به نمایندگی از طرف تمامی دلسوزان خواستار اجرای سفت و محکم و اساسی بند های چندگانه زیر برای رفع مشکل کمبود جنبش در دانشگاه ها بوده و امیدوار است به این طریق حال تمامی کسانی که از عدم وجود جنبش در دانشگاهها سود میبرند گرفته شود !

 

دانشجویان پیرو جنبش دانشجویی ( طیف باحالشون ! )

 

 

 

1 : وزارت به اصطلاح تحقیقات و فن آوری و شورای عالی به اصطلاح انقلاب فرهنگی و سازمان مرکزی به اصطلاح دانشگاه آزاد و هر جای دیگری که به اصطلاح بوده و ربطی به دانشگاه ها دارند موظف هستند در اسرع وقت درس دو واحدی " آشنای با جنبش ها " را به عنوان یک درس عمومی تمامی رشته ها به دانشجویان تحت پوشش خود ارائه کنند .

این جنبش همچنین با توجه به بررسی های انجام گرفته کتاب " یک دو سه .... جنبش " اثر دکتر میکایل جکسون  را برای این دوره درسی مناسب تشخیص داده و به عنوان کتاب اصلی درس آن را به مراکز به اصطلاح فوق پیشنهاد می دهد .

 

2 : با توجه به تجارب موجود ، برای اینکه دوره درسی پیشنهادی در بند پیشین دوره مناسب و تاثیر گذاری برای دانشجویان باشد ، لازم است انگیزه های قوی و مناسبی برای آنان فراهم شود . پیشنهاد این جنبش برای نیل به این مقصود به طور خلاصه در بند های زیر به اطلاع میرسد :

 

2 – 1 : این درس یکی از موارد امتحانی کنکور تحصیلات تکمیلی در تمامی رشته ها قلمداد شود و با توجه به نیاز جنبش دانشجویی به نیروی متخصص با تعیین ضریب مناسب این درس در هر رشته ، با عنایت به لطف پروردگار ، کشور به یک جنبش دانشجویی متخصص و متعهد و مناسب دست یابد .   

 

2 – 2 : در کنار درس فوق ، توسط گروه تربیت بدنی یک واحد " آز جنبش " به صورت عملی ارائه و طی آن دانشجویان با استفاده از " مارش های مناسب جنبش " و با انجام جنبشهای مناسب سر زنده و شاداب نگه داشته شوند !

 

2 – 3 : اختصاص وام ازدواج دانشجوی منوط به پاس کردن این درس با نمره مناسب گردد تا از این طریق اولا انگیزه دانشجویان برای اخذ و گذراندن این دوره درسی افزایش بیابد و ثانیه زوج های جوان آینده تسلط لازم را بر انواع جنبش ها کسب کنند و بتوانند هم برای هم دیگر زوج های مناسبی باشند و هم فردا پس فردا پدران و مادران آگاهتری برای فرزندان دانشجوی خود بشوند .

 

2 – 4 :  با ایجاد هماهنگی بین سازمان های به اصطلاح فوق و معاونت به اصطلاح وظیفه نیروی انتظامی و اداره ثبت به اصطلاح احوال ، منتخبین المپیاد دانشجوی آشنای با جنبش ها در صورت پسر بودن از سربازی معاف و در صورت دختر بودن صاحب یک شوهر مناسب(1) بشوند !

 

2 – 5 : اصلا در صورت تشخیص مسئولان و در مواردی که کشور حسابی به یک جنبش دانشجوی همیشه در صحنه و مناسب نیاز دارد ، میتوان تمامی جنبش کنندگان را مشمول بند 2 – 4 نمود چرا که بی تعارف این بند بیانگر هدف نهای و آمال و آرزوهای تمامی دانشجویان همیشه در صحنه می باشد  !

 

2 – 6 : برای جذاب کردن این دوره درسی ، با توجه به گمانه زنی های انجام شده توسط این جنبش و تحقیقات دامنه دار محققین ، اگر اساتید محترم به صرف فقط حضور دانشجویان ، یا حتی به صرف فقط اخذ درس توسط آنها  نمره مناسبی را برایشان در نظر بگیرند و بر خلاف باقی سیستم آموزشی ، این درس را به صورت غیر آزمون گرا یا " exam less " برگذار کنند ، خیلی خوب میشود !

 

2 – 7 : فکر کنم این ترم دیگر مشروط نشوم ... آخ جان !

 

3 : این جنبش در پایان آرزوی توفیق برای تمامی کسانی که به خاطر شور [و شیرین] زندگی زده اند زیر جنبش و دارند به کشورشان خدمت می کنند ، دارد و امیدوار است که طی چند سال آینده ( و یا اصلا تا ابد ) همین جوری بدون تغییر و خستگی ناپزیر به جنبششان ادامه بدهند که دارد خیلی حال میدهد .... به به !

 

-------------------------------------------------------------------------------

1 :  مجهز به اسب سفید و سایر ملزومات مورد نیاز ! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ق.ظ http://morteza.ws

من همان راوی سابق
مدت ها است آن وبلاگ راویی تعطیل گشته ولی عجبا لینکش را شما هنوز حفظ کرده اید بدرود

بی ستون سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ق.ظ http://bisoton.persianblog.com

سلام.مطلبت رو تا نصفه خوندم ولی تا اینجاش که خیلی باحاله!!!! راستی تو چه نسبتی با سالنامه گل آقا داری؟
موفق باشی

یه غریبه ی آشنای پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ب.ظ

منم یه بار یه مطلب از شما تو گل آقا بچه ها خوندم . خیلی باحال می نویسی.

کتکله جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ق.ظ http://katakalle.com

یه شوخی بی مزه!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ http://damavandieh.blogfa.com

http://damavandieh.blogfa.comسلام

تحریم دانشگاه آزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد