مصیبت وارده : شست پای راست!

شست پای راستم حساس شده است !

چند وقت پیش متوجه شدم نوک کفشم در آستانه سوراخ شدگی قرار دارد... از آن روز به بعد شست پای راستم به هر گونه برخورد با نوک کفش حساس شد و همچین که به نوک کفش میرسید خودش را پس میکشید عقب ! ( غلط نکنم تقصیر خودم بود که نسبت به آن خود آگاهی بی مورد پیدا کرده بودم !)...
حالا بختی این است که حالی اش هم نمی شود ما کفشمان را عوض کرده ایم و نوک این کفش جدید دیگر سوراخ نیست.... بنده خدا شرطی شده و هنوز هم وقتی به نوک کفشم می خورد خودش را پس میکشد عقب !
نمی دانم چه طور ملتفتش کنم !
راه رفتن این جوری هم دیگر خیلی سخت شده ....خودتان تصور بفرمایید دیگر....بقیه ممکن است که چه فکرها بکنند !
خلاصه در همین جا از تمامی متخصصان امر و دوستان و آشنایان درخواست عاجل دارم یه فکری برای من بکنند !  

کککککمممممممککککک....!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسیح چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:51 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام دوست من

اولا فکر کنم همون بلایی که بلاگ اسکای سر من آورد سر تو هم آورده ...

منم شش بار آپلود کردم تا فهمیدم همش اومده بالا .

اون وقت مجبور شدم ۵ تاشو پاک کنم !!!!

و بعد :

ای عزیز ؛

راههای مختلفی برای حل این مشکل وجود داره :

می تونی خیلی رادیکال نوک این کفشو هم سوراخ کنی که دیگه حرص نخوری ...

می تونی مصلحت طلبانه یه مدت با دمپایی بگردی تا عادت مورد نظر از سر انگشتت بیفته .

می تونی محافظه کارانه بی خیال کفش نو بشی و با همون کفشای سوراخ بگردی ...

می تونی اقتدار گرایانه بی خیال انگشت بشی و با ضربه ی ساطور تعذیرش کنی !!!!!!!!! ...

می تونی قیم مآبانه یه مدت انگشت پاتو آتل ببندی تا دیگه نتونه جلو عقب بره و ترک کنه ...

می تونی اصلاح طلبانه باهاش گفتمان کنی و سر میز مذاکره حالیش کنی .

یه کار دیگه هم هستولی خیلی سخته ... اگه ژیمیناست هستی می تونی یه وزنه ی سنگین بغل کنی ( برای فشار از بالا ) و بعد کلتو زیر پات بزاری ( برای چانه زنی از پایین ) !!!!!!!!

یا این که می تونی بگی بابا ای شصت گرامی ؛ لطف آن بود که تو بنمایی تو فراتر از عادت و عرف و قانون و راه و روش و این حرفایی ... بعد ذوب در انگشتت بشی ...

و صد البته می تونی ... وقتی آپ دیت می کنی پینگ هم بکنی تا طرفدارای عادی تو زودتر متوجه بشن

...

سربلند بمونی و ایرونی دوست عزیزم .

کتکله جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:22 ق.ظ http://katakalle.com

یه شوخی بی مزه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد